יום ראשון, 16 במרץ 2014

השכרת אייפד לכנסים

בעולם העסקים המקומי והעולמי נוכחות היא דבר חשוב. לעתים נידרש להגיע לכנס כדי לנאום, לעתים נידרש להציג מצגת ולעתים נוכחותנו בכנס תהיה חשובה רק לשם הנוכחות. יש כנסים שמהם נוכל ללמוד הרבה ולעומתם יש אחרים שמהם נלמד מעט. כך או כך נוכחות בכנסים היא חלק בלתי נפרד מעולם העסקים ולשם כך לעתים יש להיערך בהתאם. אם בעבר הליכה לכנס כללה הצטיידות בכמה כרטיסי ביקור ונימוסים טובים, הרי שכיום יש צורך בהרבה יותר.

מה חשוב?
בכנסים שונים נלמדים תכנים חשובים ולכן חשוב להצטייד באייפד שאליו נוכל להכניס את כל התכנים החשובים שלמדנו. אם נדרשנו לנאום בכנס או להציג בו מצגת, נוכל להיעזר באייפד כדי להכניס אליו את כל התכנים הדרושים. היתרון הבולט של אייפד לעומת מחשב נייד למשל הוא בעיקר בגודל שלו. מדובר על מכשיר קטן שנישא בקלות לכל מקום וניתן להכניס אותו בקלות רבה במיוחד לכל תיק. היתרון הזה בא לידי ביטוי בכנסים בארץ אך בעיקר בחו"ל, כאשר עלינו לשאת כבודה נוספת מלבד האייפד.

חיסכון
ככלל אייפד עולה לא מעט, אך כיום אפשרות נוספת להגיע לכנס מצוידים באייפד לחדיש ומשוכלל היא לשכור אייפד. השכרת אייפד לכנסים מאפשרת לנו לשאת את כל המידע החשוב לנו, להתעדכן און ליין בכל מה שדרוש לנו, בין אם מדובר בחדשות מהמשרד, העסק או חדשות ואקטואליה. אנחנו יכולים לעדכן בתוכו את כל מה שלמדנו בכנס ולהעביר ישירות למשרד כדי לעדכן את שאר חברי הקבוצה. זהו אמצעי נהדר גם לתקשר עם המשפחה או הילדים בעת השהייה בחו"ל.

תדמית
עם תוכנות מתאימות ניתן לקיים בעזרת האייפד וידאו צ'אט עם המשפחה וכלך להישאר בעניינים גם בעת נסיעה חשובה לחו"ל. סיפור לפני השינה, מתן נשיקת לילה טוב ואפילו לראות את השן הראשונה שנפלה לילדה שלכם- הכל מתאפשר בזכות המכשיר המופלא הזה כאשר אתם רחוקים כמה שעות טיסה או נסיעה ברכב. בנוסף, אייפד מייצר תדמית מקצועית ויוקרתית שבוודאי תסייע לכם בכל כנס או ועידת עסקים. העלות נוחה ושווה לכל כיס והתמורה כאמור עולה על העלות בהרבה. 


מעוניינים להשכיר אייפד לכנסים או לאירועים ? חייגו אלינו עוד היום: 03-6763376

או חפשו בגוגל  "איי רנט"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה